تفاوت بین کیسه های فریزر و کیسه های زیپ دار معمولی

تفاوت بین کیسه های فریزر و کیسه های زیپ دار معمولی

راهروی نگهداری مواد غذایی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای می تواند مکانی مفرح باشد. انواع کاغذها و فویل ها و بسته بندی ها! کاغذ پوست طبیعی یا رنگی، فویل آلومینیوم ،کیسه هایی با هر اندازه قابل تصور وجود دارد، کیسه های زیپ کیپ در انواع سایزها و کیسه هایی که دارای زیپ های کشویی هستند! کیسه هایی برای نگهداری منظم و سایر موارد مخصوص ذخیره سازی فریزر وجود دارد. چگونه تصمیم می گیرید؟

ما می توانیم تفاوت بین کیسه های فریزر و کیسه های زیپ معمولی را توضیح دهیم.

کیسه های فریزر و کیسه های زیپ دار معمولی هر دو از پلاستیک بادوام ساخته می شوند ، نوع مهر و موم آنها از نوع مشابه است و در اندازه های مشابه موجود هستند. یک تفاوت مهم وجود دارد که آنها را از هم جدا می کند: ضخامت.

کیسه های فریزر کمتر دچار سوراخ شدن یا پارگی می شوند و همچنین بعد از مدت زمان طولانی در فریزر ، کمتر آسیب پذیر هستند. در نتیجه ، کیسه های فریزر غذا را برای مدت زمان طولانی تری تازه نگه می دارند و از Freezer burning جلوگیری می کنند یا آن را کند می کنند.

لازم نیست این کیسه ها را فقط برای قرار دادن غذا در فریزر استفاده کنید. کیسه های فریزر ، که اندازه آنها از یک پیمانه تا دو گالن است ، می توانند به همان روشی که شما از هر نوع کیسه زیپ دار استفاده می کنید، استفاده شوند.

عکس این قضیه نیز صادق است: شما می توانید از کیسه های زیپ‌دار معمولی در فریزر استفاده کنید. اما غذاهای ذخیره شده در این کیسه ها در فریزر ممکن است در طولانی مدت نگه داشته نشوند و بیشتر در معرض سوراخ شدن و پارگی هستند.

مطمئناً می توانید انتظار داشته باشید که برای کیسه های فریزر کمی بیشتر از مبلغی که برای کیسه های نگهدارنده زیپ معمولی پرداخت می کنید ، بپردازید. اما ما فکر می کنیم ارزشش را دارد.